QVR Human (rozwiązanie firmy QNAP do liczenia osób) zapewnia dane liczbowe i analityczne w czasie rzeczywistym, które pomagają w podejmowaniu świadomych decyzji biznesowych. Można oszacować ruch w sklepach, popularne kasy i sekcje w sklepach oraz uzyskać informacje dotyczące godzin szczytu. Statystyki te pozwalają podjąć działania mające na celu zwiększenie współczynników konwersji sprzedaży, optymalizację harmonogramów zatrudnienia oraz poprawę usług i efektywności marketingowej.

  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży

Łącząc dane dotyczące liczby osób z analizą danych dotyczących sprzedaży w punktach, można mierzyć i planować działania marketingowe w celu dalszego zwiększenia sprzedaży. Poprzez porównanie dziennych/miesięcznych współczynników konwersji (odwiedzający wchodzący i wychodzący ze sklepu) można ocenić wydajność sklepu.

  • Optymalizacja harmonogramu pracowników

Znajomość godzin szczytu i często odwiedzanych sekcji sklepowych (w tym kas i alejek) pozwala na optymalizację przydziału personelu w celu poprawy obsługi, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów pracy. Aplikację QVR Human można zintegrować z danymi z punktów sprzedaży, co pozwoli zmierzyć wydajność operacyjną sklepu.

Jak działa aplikacja QVR Human:

Aplikacja QVR Human analizuje wideo przesyłane strumieniowo na żywo z serwerów RTSP lub QVR Pro. Po zintegrowaniu z aplikacjami innych firm (takimi jak dane ze sprzedaży w punktach) aplikacja QVR Human pomaga dokładnie obliczyć współczynnik konwersji sprzedaży, zapewnia wgląd w koncepcje marketingowe i pomaga w zarządzaniu sklepem detalicznym. Partnerzy zewnętrzni mogą korzystać z danych z aplikacji QVR Human przy użyciu QNAP API.

Firma QNAP oferuje bezpłatną miesięczną próbną subskrypcję, która obejmuje 1 kanał kamery i 4 linie detekcji.

W celu zapoznania się z pełną ofertą rozwiązań QNAP, zapraszamy do naszego Sklepu QNAP www.sklepqnap.pl