QNAP wprowadził gwarancję Next Business Day i Next Business Day Onsite
Firma QNAP wie, że utrzymanie niezawodności środowiska pamięci masowej ma duże znaczenie, dlatego wprowadziła dodatkowe opcje, takie jak gwarancje Next Business Day oraz Next Business Day Onsite. Twoje dane są bezcenne, więc każdy problem z dostępem do nich może powodować wymierną stratę. Nasz wyspecjalizowany zespół serwisu zapewnia pomoc i dba o to, że każdy problem ze sprzętem będzie miał najwyższy priorytet. Oznacza to, że w razie uszkodzenia sprzętu, otrzymasz nową jednostkę. Możesz więc być spokojny wiedząc, że Twoje serwery są zawsze pod opieką inżynierów firmy QNAP.
Co oferujemy:
- Aktualizacje oprogramowania – Korzystaj z bezpłatnych aktualizacji oprogramowania oraz z dostępu do szerokiej gamy funkcji, w tym także dodatków i poprawek.
- Diagnostyka Systemu – Nasz doświadczony i profesjonalny zespół wsparcia pomoże i zdalnie oceni stan systemu, abyś miał pewność, że działa on prawidłowo.
- Wsparcie Techniczne – Dostęp do profesjonalnego wsparcia poprze aplikację helpdesk, e-mail, telefon oraz chat. W razie potrzeby bądź gotowy na zdalne sesje z naszymi inżynierami.
- Naprawa Sprzętu -Ciesz się wysokiej jakości usługami naprawy sprzętu w gwarantowanym czasie. W razie awarii sprzętowej już na drugi dzień roboczy otrzymujesz sprawne urządzenie.
- Next Business Day – Dostawa sprawnego urządzeń już na następny dzień roboczy od potwierdzenia awarii sprzętowej przez nasz dział serwisu.
- Next Business Day Onsite – Pracownik firmy QNAP dostarcza sprawne urządzenia na następny dzień roboczy od potwierdzenia awarii sprzętowej przez nasz dział serwisu.
Opcje i warunki gwarancji
Dzięki rozszerzonej gwarancji możesz uzyskać wsparcie dla swoich urządzeń nawet przez pięć lat. W ramach opcji “Next Business Day” otrzymasz sprawne urządzenie dostarczone kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia tak, aby ograniczyć przestoje spowodowane awarią do minimum. Urządzenie uszkodzone będziesz mógł spokojnie odesłać do nas w ciągu czterech dni. W przypadku gwarancji “Next Business Day Onsite” sprzęt zostanie do Ciebie dostarczony przez naszego pracownika kolejnego dnia roboczego, który również odbierze uszkodzoną jednostkę. W przypadku gwarancji Next Business Day oraz Next Business Day Onsite zgłoszenie musi być zweryfikowane i zatwierdzone przez dział serwisu do godziny 14 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia zatwierdzone po tym terminie będą realizowane w kolejnym dniu roboczym. Gwarancję Next Business Day oraz Next Business Day Onsite można wykupić na wszystkie modele w obudowie rack oraz modele pięciownękowe lub większe w obudowie tower.
Standardowa gwarancja | Rozszerzenie gwarancji | Advanced Replacement | Next Business Day | Next Business Day Onsite | |
Naprawa sprzętu | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Wsparcie przez Helpdesk | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Wsparcie przez E-mail | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Wsparcie przez telefon | NIE | NIE | NIE | TAK | TAK |
Dostęp do aktualizacji | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Dostęp do dodatków | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Priorytetowe rozpatrzenie | NIE | NIE | TAK | TAK | TAK |
Wysyłka sprawnego urządzenia | NIE | NIE | 3 dni * | Następny dzień roboczy ** | Następny dzień roboczy ** |
Dostarczenie sprawnego urządzenia przez pracownika QNAP | NIE | NIE | NIE | NIE | Następny dzień roboczy ** |
Dostępne opcje długości gwarancji | 2/3/5 lata | Rozszerzenie do 5 lat | 2/3/5 lata | Od 1 do 5 lat*** | Od 1 do 5 lat*** |
* Czas wysyłki do Polski może wpłynąć na wydłużenie czasu dostawy.
** W przypadku gwarancji Next Business Day oraz Next Business Day Onsite zgłoszenie musi być zweryfikowane i zatwierdzone przez dział serwisu do godziny 14 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia zatwierdzone po tym terminie będą realizowane w kolejnym dniu roboczym.
*** Usługę Next Business Day oraz Next Business Day Onsite można wykupić w ciągu 90 dni od daty zakupu jednostki. Zakup Next Business Day oraz Next Business Day Onsite jest równoznaczny z rozszerzeniem podstawowej gwarancji na okres ich zakupu.
Warunki gwarancji dostępne są na stronie producenta QNAP
Jeśli jesteś zainteresowany takim pakietem, prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny z naszym działem handlowym.
Adres e-mail: sklep@sklepqnap.pl
Telefon: +48 91 885 46 32
Źródło: QNAP